H επικράτηση του Νάξατρες υπήρξε καθολική, οι θεοί δεν είχαν φροντίσει να προετοιμαστούν για παρόμοιο ενδεχόμενο οπότε η αντίσταση ήταν ελάχιστη. Σε σύντομο χρονικό διάστημα βρέθηκε να οργανώνει εξ αρχής την Amruna με βάση τα χαρακτηριστικά που επιθυμούσε ο ίδιος να έχει ο κόσμος που βρισκόταν στα πόδια του. Οι άξονες της πολιτικής του ήταν δύο, η οργάνωση ενός πλαισίου εξουσίας και απόλυτης διαχείρισης της κατάστασης και η θωράκισή της από κινδύνους όταν οι θεοί ξεκινήσουν να μετενσαρκώνονται.
Ο πλήρης αποκλεισμός της περιοχής Adhisti έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη ίδρυσης νέας Μητρόπολης. Ύστερα από μακρές αναζητήσεις η επιλογή που επικράτησε ήταν η πεδιάδα της Selantia, η οποία μέχρι τότε είχε σποραδικούς μικρούς αγροτικούς οικισμούς. Επιπλέον, η γεωφυσική προοπτική της θέσης έδινε μία σειρά από πλεονεκτήματα που η Solaris δεν είχε. Η πεδιάδα έδινε άπλετο χώρο και φυσικές οχυρές θέσεις ενώ μία μεγάλη ημικυκλική επιφάνεια από υπερυψωμένο βραχώδες ανάγλυφο έδινε εξαιρετική κάλυψη για την κεντρική πύλη της πόλης.
Παράλληλα χτίστηκαν 4 οικισμοί οι οποίοι αποτελούσαν απομακρυσμένα προάστια της πρωτεύουσας για να καλύπτουν, στο βορρά (Kauris) και στο νότο (Eglaterr) την είσοδο στην πεδιάδα, αποτελώντας και τα χερσαία τελωνεία της πρωτεύουσας, στη δύση (Floshar) για να αποτελεί την κάλυψη από την οροσειρά Exaldera και τις αποθήκες τις πρωτεύουσας και στα ανατολικά το λιμάνι (Ashtasco). Διοικητικά θα υπάγονταν στην πρωτεύουσα και η υψηλότερη μορφή εξουσίας σε αυτές θα ήταν ο φρούραρχος, διορισμένος από την πρωτεύουσα.
Στη Selantia, για την κεντρική πολιτική εξουσία με δικαιοδοσία σε ολόκληρη την Amruna, εγκαινιάστηκε ο θεσμός του Ύπατου Συμβουλίου. Το συμβούλιο αποτελούσαν ο Νάξατρες και οι υπόλοιποι θεοί ακόλουθοί του, Τάκουας, Τίζουθ, Άκζεθ, Γιόνι και Ρούκαζαθ. Μαζί τους θέση στο συμβούλιο θα είχε ο εκάστοτε φύλακας του Νάξατρες και ο διορισμένος φρούραρχος της πρωτεύουσας. Τελευταίος στην ιεραρχία του συμβουλίου, ήταν ο προδότης πρώην φύλακας του Όνταρ, Αλταΐρ. Ο Νάξατρες για να ευχαριστήσει το φύλακα για την προδοσία του, του έκανε ένα ιδιαίτερο δώρο, σε συνεργία με τη θεϊκή ενέργεια της Ουατάμι τον κατέστησε σχεδόν ημίθεο, να υπόκειται στους κανόνες ζωής των φυλάκων και του θνητού κύκλου της ζωής, όμως η συνειδητότητά του να διατηρείται, καθώς του χαρίστηκε το δώρο της μετενσάρκωσης της ψυχής του. Οι οικογένειες από την οποίες προέκυπταν οι φύλακες των υπολοίπων θεών θα αναλάμβαναν καθεμία τη διακυβέρνηση κάθε επαρχίας με τον εκάστοτε φύλακα να κατέχει το τιμητικό αξίωμα του δούκα κάθε επαρχίας, στην άμεση υπηρεσία του Ύπατου Συμβουλίου.
Το χτίσιμο της νέας μητρόπολης διήρκησε περίπου μισό αιώνα, και όλοι μαζί οι "νέοι" θεοί δέθηκαν με μαγεία αίματος με την Ουατάμι ώστε κάθε τους γενετήσια επιστροφή να συμπίπτει χωρικά και χρονικά για να συνεχίζεται η ροή και η εξουσία του συμβουλίου. Ταυτόχρονα θεσπίστηκε μία σειρά από μέτρα ελέγχου της τεχνολογίας και της μαγείας ώστε τίποτα να μην ξεφεύγει από τον ασφυκτικό, εξουσιαστικό έλεγχο του Συμβουλίου. Κάθε χρήστης μαγείας και τεχνολογίας, ήταν υποχρεωμένος διά νόμου να είναι εγγεγραμμένος σε σχολή μαγείας ή τεχνολογικό συνδικάτο, ανάλογα το επάγγελμα και την ιδιότητα. Μέσω αυτών καθίστατο προδιαγεγραμμένη η ανάπτυξη κάθε τέχνης και αυστηρώς ορισμένο το "ελάχιστο-μέγιστο" επίπεδο που μπορούσε κάποιος να φτάσει στη χρήση και εκμετάλλευσή του. Η πολιτική, η οικονομία, η εκπαίδευση και κάθε άλλη οικονομικο-κοινωνικο-πολιτική έκφανση της Amruna, απαγορευόταν ρητά και αυστηρά να μην έχει σφραγίδα του Συμβουλίου. Η παράβαση των κανόνων αυτών συνεπαγόταν βαριές καταδίκες και αμείλικτες εκτελέσεις, στο όνομα της ασφάλειας και της νέας τάξης.
Στον Αλταΐρ ανατέθηκε ένα επίσης σημαντικό έργο. Το δώρο που του έκανε ο Νάξατρες εμπεριείχε και μία δέσμευση την οποία ο Αλταΐρ, δέχθηκε με χαρά. Ο Νάξατρες τον διέταξε να οργανώσει ένα επίλεκτο σώμα πολεμιστών και μάγων με σκοπό το κυνήγι των θεών και των φυλάκων τους. Το σώμα αυτό ονομάστηκε Jarregg, από την αρχαία λέξη Jarg που σημαίνει κυνήγι. Οι επίλεκτοι αυτοί κυνηγοί κεφαλών εγκαταστάθηκαν στις πόλεις Helkani και Erume για να έχουν επαρκές πεδίο δράσης ενώ ο Αλταΐρ επέλεξε για βάση του το λιμάνι της Ashtasco, απ΄ όπου ήλεγχε και οργάνωνε το τάγμα του. Κάθε χρόνο εκατοντάδες εθελοντές έστελναν αιτήσεις για να ενταχθούν στο σώμα, η εκπαίδευση για το οποίο ήταν τόσο σκληρή, όπου οι επιτυχόντες άνετα θα μπορούσαν να ματσάρουν φύλακες στις τεχνικές του πολέμου και της μαγείας.
Για δύο χιλιετίες το οικοδόμημα του Νάξατρες έστεκε στιβαρό και αγέροχο. Το ασφυκτικό πλαίσιο της ζωής, το συνεχές κυνήγι θεών και φυλάκων και οι συνεχείς εκτελέσεις τους ώθησε τη Νούνεχεν να αναλάβει την ελάχιστη δράση που μπορούσε. Κρυφά από την Ουατάμι χάραξε με τη μαγεία της ανεπαίσθητα την ψυχή του Όνταρ και έψαξε στις ψυχές να βρει την πιο ισχυρή οικογένεια, από τους ακολούθους του, για να αναλάβει το ρόλο του φύλακά του. Πήρε κάθε ίχνος πρόνοιας από τις ψυχές της οικογένειας Νασσέρ, της οικογένειας του Αλταΐρ και προικοδότησε με θεία πρόνοια τη δεύτερη πιο σημαντική οικογένεια πιστών του Όνταρ, την οικογένεια Ασάχι, θανάσιμης, πλέον, εχθρού των Νασσέρ. Οι Ασάχι παραδοσιακά πιστοί, ζούσαν διασκορπισμένοι γύρω από την οροσειρά Exaldera στην επαρχία Magavda, έχοντας ως βάση την "ιερή" πόλη των παλιών πιστών Mausolee. Οι νέοι γενάρχες της οικογένειας έλαβαν το θείο δώρο και εκπαίδευσαν τον ισχυρότερο απόγονό τους να ηγηθεί της προσπάθειας αντίστασης στον απόλυτο έλεγχο του Συμβουλίου.
Το όνομά της, Asakura Asahi. Η Άσα, λοιπόν, αφού εκπαιδεύτηκε, στα 30 της ανέλαβε το τιτάνιο έργο της δημιουργίας αντίστασης. Πρώτο και βασικό της μέλημα η εύρεση της μετενσάρκωσης του Όνταρ. Η μετενσάρκωση του Όνταρ εκείνης της εποχής είχε ήδη συλληφθεί, όποτε χρησιμοποίησε το χρόνο της για να χτίσει τη βάση των Ασάχι στα βουνά, απομακρυσμένη και προστατευμένη από τον έλεγχο του Συμβουλίου. Η Άσα έχτισε το άντρο των Ασάχι στις απότομες πλαγιές πάνω από την πόλη Mausolee και από εκεί ξεκίνησε να εκπαιδεύει τους πρώτους υποστηρικτές της αντίστασης με τα πενιχρά μέσα που είχε.
20 χρόνια μετά, έχοντας σχηματίσει μία μικρή αλλά αξιόμαχη ομάδα, ένιωσε το κάλεσμα του Όνταρ και κατάλαβε πως γεννήθηκε η νέα του μετενσάρκωση. Η έρευνά της την οδήγησε ύστερα από τρία χρόνια στην πόλη Aphistus και σε μία φτωχή οικογένεια ψαράδων. Αυτό που δεν ήξερε ήταν πως το τάγμα Jarregg είχε εντοπίσει επίσης την παρουσία του μωρού και η αποστολή διάσωσης κατέληξε σε μία σφοδρή μάχη έξω από την πόλη της Dolothia καθώς η ομάδα των Ασάχι δοκίμασε να διαφύγει από την Aphistus μέσω θαλάσσης. Οι Ασάχι στην πρώτη τους επίσημη δοκιμασία ενάντια στο συμβούλιο κατάφεραν να επιβληθούν, αφήνοντας αρκετούς νεκρούς πίσω τους, μικρή θυσία στο όνομα του μεγαλύτερου σκοπού, την σωτηρία του "νεαρού" Όνταρ.
Η μικρή εκείνη νίκη αποτέλεσε τη σπίθα για να ανάψει η φλόγα της αντίστασης. Η συνένωση Άσα και Όνταρ, απελευθέρωσε τις δυνάμεις και την μνήμη του θεού, ο οποίος φρόντισε να τις χρησιμοποιήσει για να ενδυναμώσει την αντίσταση και να σωθούν περισσότεροι θεοί. Η καθαρότητα της ισχύος της ένωσης Όνταρ και Ασάχι δημηιούργησε έναν ισχυρότατο δεσμό ο οποίος αποτέλεσε το θεμέλιο πυλώνα για να χτιστεί ένα ολόκληρο κρυφό δίκτυο ενάντια στο τάγμα Jarregg, αναβιώνοντας τη μακρόχρονη διαμάχη Νάσσερ και Ασάχι. Η παρουσία των Ασάχι θορύβησε το Συμβούλιο το οποίο πήρε περισσότερο αμείλικτα μέτρα, αναγκάζοντας κάθε οικογένεια να δηλώνει τα νεογέννητα παιδιά της στις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε επαρχίας και να το αφιερώνει σε τελετές εξαγνισμού τις πρώτες μέρες ζωής του για να διαβεβαιώνεται η μη θεϊκή προδιάθεση κάθε μωρού.
Φτάνοντας στο σήμερα, ο Keeper του Όνταρ είναι ο Caeleb Asahi απόγονος της Άσα, ο οποίος έχει καταφέρει να διασώσει τους θεούς Όνταρ και Χέντροτ, όμως αρκετοί θεοί έχουν ήδη χαθεί και πλέον προσανατολίζεται στο να διασώσει και να μαζέψει αφυπνισμένους ή μη περιφερόμενους Keepers...
Role Playing Writing Game
6. Η Νέα Εποχή
Return to “KOΣΜΟΓΟΝΙΑ & Η ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ AMRUNA”
Jump to
- INFO POINT
- ↳ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ↳ Q & A
- ↳ RULES OF THE GAME
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
- ↳ ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΝΕΟΥ ΠΑΙΚΤΗ
- ↳ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
- ↳ ΦΥΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
- LORE της AMRUNA
- ↳ KOΣΜΟΓΟΝΙΑ & Η ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ AMRUNA
- ↳ ΧΑΡΤΕΣ
- ↳ ΜΑΓΕΙΑ
- ↳ ΦΥΛΕΣ
- ZIRAEL
- ↳ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΖΙΡΑΕΛ
- ↳ H ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ (εισαγωγή νέων παικτών)
- ↳ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΖΙΡΑΕΛ
- ↳ ΠΥΛΗ & ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
- ↳ ΚΤΙΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
- ↳ ΚΟΙΤΩΝΕΣ - ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ
- ↳ ΧΩΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ
- Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ AMRUNA
- ↳ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ SELANTIA
- ↳ SELANTIA
- ↳ KAURIS
- ↳ FLOSHAR
- ↳ ASHTASCO
- ↳ EGLATERR
- ↳ Επαρχία HELKANI
- ↳ HELKANI
- ↳ HELEGFIN
- ↳ THAUNSOR
- ↳ LOR-MEREDIC GULF
- ↳ Επαρχία EROS
- ↳ EROS ISLANDS
- ↳ HOPE ISLANDS
- ↳ RAUN ISLANDS
- ↳ Επαρχία ERUME
- ↳ ERUME
- ↳ HAKAUN
- ↳ THUMINIR
- ↳ FISREVO
- ↳ HOCUR
- ↳ Επαρχία APHISTUS
- ↳ APHISTUS
- ↳ DOLOTHIA
- ↳ PANTOCH
- ↳ SELKATH
- ↳ NEBRUSIR
- ↳ GOLDOSABETH
- ↳ KOFI MOUNTAINS
- ↳ Επαρχία MAGAVDA
- ↳ MAGAVDA
- ↳ ALDERIA
- ↳ STRABUCHI
- ↳ MAUSOLEE
- ↳ AHDISTI LANDS (FORBIDDEN LANDS)
- ↳ LITCHCORG FOREST
- ↳ EXALDERA MOUNTAINS
- ↳ POINTSET LAKE
- ↳ ASHEVA
- ↳ DEVIL'S TRIANGLE
- ↳ MOR SEA
- ↳ EEL GULF
- Character Development
- ↳ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙΣ
- ↳ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ
- ↳ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΟΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΔΕΝΤΡΑ
- COMMUNITY
- ↳ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
- ↳ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
- ↳ BLOGS